Als je een kantoorbaan hebt, waarbij je weinig mensen dan kan dat aan je knagen als je vanzelf heel sociaal bent. Het is nooit te laat om je te laten omscholen en nieuwe dingen te leren. Helemaal niet als je daarmee uiteindelijk jouw droombaan kan verwezenlijken. Een baan waarbij je veel klantcontact hebt is als Klantenservice Medewerker. Bij Fabius Opleidingen kan je deze opleiding in 1 jaar volgen en kan je daarna meteen aan de slag bij verschillende organisaties. Zo zorg jij ervoor dat je uiteindelijk toch die droombaan te pakken hebt. Maak contact met klanten via de telefoon of mail en zorg er als aanspreekpunt voor dat de klant de beste service krijgt.
Inhoud van de opleiding
De Klantenservice opleiding bij Fabius Opleidingen bestaat in totaal uit 40 lessen van 3 uur per les, waarbij je de opleiding Administratief Medewerker en de vervolgopleiding tot Klantenservice Medewerker volgt. Tijdens de vervolgopleiding komen alle relevante onderwerpen voor een Klantenservice Medewerker aan bod, zoals klantgericht handelen, klantenservice en commercieel onderhandelen. Ook leer je over de commerciële werkomgeving en de commerciële gesprekstechnieken. Tot slot zal je bij Fabius Opleidingen ook alles te weten komen over service en klachtenafhandeling en koop- en weerstandsignalen. Zo ben jij klaargestoomd om te beginnen met je nieuwe baan als Klantenservice Medewerker.
In 1 jaar klaar
Uiteindelijk heb je na 1 jaar zowel je diploma Administratief Medewerker als je diploma Klantenservice Medewerker afgerond. Het jaar zal voorbij vliegen, omdat je slechts 1 dagdeel per week les hebt en 1 dagdeel per week thuis studeert. Daarnaast kan je je gewoon bezighouden met je andere werkzaamheden. Het slagingspercentage van deze opleiding ligt boven de 90 procent, waardoor de kans groot is dat jij in 1 jaar jouw diploma’s binnen hebt. Dat komt mede dankzij de kleine lessen en de goede docenten bij Fabius Opleidingen.